Tema: Re: grietinėlės tolesnis likimas
Autorius: Daiva D.
Data: 2011-08-31 23:38:16
"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message news:j3m32l$o8i$1@trimpas.omnitel.net...
> šiaiap tai, makaulę pasikapsčius, laktozė čia ne prie ko, jos yra ir fermentuotuose pieno produktuose.

Gal ne visai taip. Rūgščiuose pieno produktuose laktozės nebelieka, nes ją suvalgo laktobacilos.

> O pieno nemėgimas tai nėra laktozės netolerancija.

> aš pieno niekad nemėgau. bet man niekad nuo parduotuvinio nėra buvę kažkas negero :)

O čia sutinku. Neperdirbtas pienas yra tik žaliava, o ne maisto produktas, nes baisai neskanus :) Nors ir ne nuodai, vis tiek dauguma organizmų kažkiek išsaugo sugebėjimą virškinti laktozę. Jei reikėtų gintis nuo bado, tai sueitų ir pienas :)