Tema: Re: grietinėlės tolesnis likimas
Autorius: trickyvic
Data: 2011-08-31 18:12:46
Da pajebat man tas tavo baigimas, zek zemke irgi baigia o nezino kur
karves priekis kur uzpakalis, ar maza veterinaru kurie nesugeba net
duoti elemntariu patarimu kaip maitinti gyvuna, kad ir ta pati banalu
suni todel nereikia cia dar diplomu kaisioti po nosimi.
Viena mergaiciuke savo zirga girde karves pienu ir tik todel anas
nekrito nors turejo visas galimas kvarabas ir kai varzybose ji kitais
metais pamate savininkai buve, tai buvo apsale, kad zirgas ne tik gyvas,
bet ir sugeba konkure sudalyvauti.
Pagal biologininnininku ir visu kitu gamtos mokslu daktaru seiliojimusis
tas zirgas jau senai turejo kristi girdomas karves pienu ir triesti 7 m
pries veja, deja pasaulis ne tik aplink parsmirdusi biologijos faka sukasi.