Tema: Re: Bazilikų ir limečių ledai
Autorius: ALORA
Data: 2011-07-01 13:04:09
O tai ko tu ant manęs burnoji, jeigu britų mokslininkai LIEPĖ tau kažkuo tikėt ir UŽDRAUDĖ prieštarauti. Aš juk nepadariau nei
vieno, nei kito. Galiu tau tik viena pažadėti - su tavo receptoriais atsitiks viskas taip, kaip reikia, visiškai nepriklausomai nei
nuo tavo, nei nuo britų mokslinykų nuomonės. Tad kokia prasmė putotis? aš niekur nieko tau nebandžiau įrodyt, tik truputį mąstymo
aparatą įjungti, pastačius klausimą šonkauliu. aš netgi savo nuomonės tau niekur nepasakiau, tik paskleidžiau pletkus. tad tamstos
bandymas kažką paneigti, ko nieks neteigia atrodo biškį kompleksuotas.
bet terminas britų mokslininkai man patiko ;)

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 6256 (20110701) __________

http://www.eset.com