Tema: Re: Bazilikų ir limečių ledai
Autorius: trickyvic
Data: 2011-07-01 12:09:21
Jie turbut su sikna ragauja tie degstatoriai ir skonio receptoriu
nenaudoja, ok zinosiu kita karta ir niekaip nesuvokiu prie ko cia matyti
ta darba? ragauja juk su burna ir px kad ishspjauna vistiek skonio
receptoriai ju pagrindinis toolsas.
  "britu mokslininkais" yra vadinama visa ta pajeben kaip kad receptoriu
bukimas po 25 metu, t.y. abejotinos kilmes "moksliniai tyrimai" neaisku
nei kaip nei kas nei ka tyre, bet butinai turi tuo tiketi ir negalima
priestarauti.