Tema: Re: Bazilikų ir limečių ledai
Autorius: trickyvic
Data: 2011-06-30 23:31:54
Nu manau, kad senatve cia ne prie ko, ir man ne tiek daug ir tu metu, o
  pvz buna, kad isleidzia koki nauja maisto produkta ar alu ir kelios
pirmos partijos buna gardu skanu, o po to jau sekancios partijos eina
tas pats sudas kaip ir visi like tos pacios grupes gaminiai, taip, kad
IMHO "britanijos mokslininku" atradimai yra visiskas briedas.