Tema: Re: Bazilikų ir limečių ledai
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-29 14:19:53
tai daba tau nuostolius atlyginti, ar kaip? :)

gal baltymus perkaitinai.. be to, aš ir nesakiau, kad tai lengvas receptas. Jis gal labiau netikėtas ir, kaip minėjau, jis netinka,
kai norisi kažko tradiciškai saldaus. Man asmeniškai patinka labai bazilikiškas skonis, laimas priduoda tam tikros karstelėjusios
rūgštelės. prie šitų ledų netiks pyragas ar plakta grietinėlė (mano galva), bet braškės su išlaikytu (tirštu) balzamiku pats tas.
gal dar tiktų su labai juodo ir kartaus šokolado padažu ar glaistu.

8 šakelės buvo recepte, greičiausiai tai parduotuvinio baziliko šakelės, ant kurių yra 5-6 lapai ;) žodžiu, baziliko turi būti daug
ir jis turi jaustis