Tema: Re: Bazilikų ir limečių ledai
Autorius: Justas
Data: 2011-06-27 23:01:28
man tai nereikia nieko. dziugu kad internetu galiu daryt itaka ir
nervint emigrantes supermamas :)

beje izvelgiu visiska logikos nebuvima jusu ankstesneje zinuteje. kaip
man gali reiket kazkokio recepto, jeigu nuo to reiskinio recepto, anot
jusu, nera?
turbut paciai eilini karta norejosi kazka mandro parasyt, bet gavosi
sudas :))