Tema: Re: Bazilikų ir limečių ledai
Autorius: Dautarte
Data: 2011-07-01 08:51:50
Manau, kad pletkai apie tuos receptorius... Man geriau tiktu paaiskinimas,
kad laikui begant pamazu pamirstame apie skirtingus dalykus, ypac tuos
blogus, ir lieka vien geri prisiminimai, todel ir pradedame idealizuoti... o
vaikyste - tai is viso ypatingas laikotarpis... :)

"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message
| skaičiau mokslinius pletkus, kad į senatvę ima atbukti skonio receptoriai
ir tai yra vienintelis paaiškinimas, kodėl vaikystėje buvo