Tema: Re: Bazilikų ir limečių ledai
Autorius: ALORA
Data: 2011-07-01 10:18:50
senėjimo procesas ir receptorių bukimas prasideda nuo 25 metų ir čia turiu momeny ne alaus partijų palyginimą, o tuos atvejus, kai
lyginami tie patys daiktai prieš 20 metų ir dabar.

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 6255 (20110701) __________

http://www.eset.com