Tema: Re: Bazilikų ir limečių ledai
Autorius: Dautarte
Data: 2011-06-30 19:01:25
Man irgi skaniausi buvo glaistyti :) Griztant is mokyklos net ziema
pirkdavome... pardaveja kartais net klause, ar tevai leidzia, nes lauke
kartais arti -20 budavo :)))  o mes tikejomes, kad pagausim kokia angina ir
nereikes i mokykla eit... naivuoles... taip uzgrudinome gerkles ir
organizmus, kad net persalimas nenorejo prikibti :)))
veliau atsirado tokie su vaisiniu glaistu, geltoni... tai sie nepatiko...
vis del to sokoladas yra sokoladas :)

Alora, o tu kokia ledu masina turi?
Dabar turiu akcija vienoj parduotuvej... uz 700 galiu isigyti tokia su
kompresoriumi, kur indo nereikia i saldymo kamera kisti... ir mastau, ar
verta... gana didelis agregatas... ledus baisiai megstu, o ir saldymo kamera
visada pilna... zodziu dilema...

"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message
| mano vaikis buvo jogurtą suledinęs. tai išėjo kažkas panašaus į tuos po 7
kapeikas.
| Aš jų pernelyg nemėgau, nebent būdavo kišenpinigių badas :) Man skaniausi
būdavo glaistyti - nugriaužti šokoladą, o ledus kam nors