Tema: Re: copy paste from TAF
Autorius: Toxis
Data: 2010-05-02 20:41:31
:)
dar karta - vienintelis ad hominem, su kuriuo ash sutinku - yra druzhiko
ikishimas I konteksta - del to nesiginchiju, tik bandzhiau pasiremt
'pasakyk, man kas tavo draugai<...>'(jei jau taip nemegstam mirusiu
kalbu=) - kuris net nera lotynishkas posakis, tik eilinis vertinys (kaipir
'Fortuna non penis in manus non recipe' - katras pasak legendu yra tiesiog
sukurtas pazhangiu studentu, kurie, kaipir dabar besimokantys turedavo
ishmokt belekiek sentenciju, ish ten man jos ir likusios, bo shiaip lotynu
ishlaikiau galu gale 4tam kurse, per n-taji perlaikyma:) - originaliai shi
sentencija yra senobinis zhydu posakis. Ir taip, argumentacijoj draugu
kishimas kaip argumentas yra netinkamas, bet shiaip - dazhniausiai draugais
tampa panashiu polinkiu zhmones, todel jei tavo (ne Tavo, o tiesiog
beasmenio respondento:) puse draugu yra teisti po keliolika kartu - reishkia
su tokiu zhmogum, ash asmenishkai nenorechiau bendraut. Tiesa vien uzh tai
zhmogaus irgi negalima nurashyt...