Tema: Re: copy paste from TAF
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-30 09:03:04

> Linai, nei apie tave , nei apie mane,nei apie dar kelis milijonus Lietuvos
> gyventoju  niekas dar nesneka, kad esame pydarai ar pedofilai, lygiai kaip
> niekas ir mafukais nevadina, todel ir mentams nesame idomus. O apie situos
> asmenis sklinda snekos. Nebuna dumu be ugnies- reikia taip gyventi, kad
> nepapultum I visokias peripetijas!

Nematau, kaip tokie isvedziojimai panaikina nekaltumo prezumpcija
Furmanaviciaus ir tos moteriskes atzvilgiu. Argumentas "sklinda shnekos" -
paranojiko lygio. Mano tevukas irgi daug metu pradirbo teiseju. Ir puse
miest, o po to ir apygardos zinojo, kad ima kysius, net zinojo kada ir kiek
paeme, kiek gavo nuo vietiniu "mafijozu". Turbut ne be reikalo sklido
snekos, irgi reiktu nubaust, kaip manai?