Tema: Re: copy paste from TAF
Autorius: sonca
Data: 2010-04-30 10:07:00
Ne Kedžio gint renkas tas mitingas, žmonės nori atkreipti dėmesį į blogą
teisėsaugos darbą ir savų dangstymą. Karštakosis Kedys neišlaikė ir ėmėsi
savo teisingumo nesulaukęs jo iš valstybės. Prisimenant Pociūno bylą aš
teisėsauga visiškai nepasitikiu, beto nematau reikalo Kedį laikyti už
didvyrį, o Ūsą už auką. O žiniasklaida tai visai nesamones daro, dar
vykstant ikiteisminiam tyrimaui per vieną kanalą rodo, koks Kedys blogas, o
tuo pačiu metu per kitą kanalą rodo koks jis geras tėvas, o vat mama tai jau
bloga.