Tema: Re: copy paste from TAF
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-30 11:43:43

> Mitingas ir protesto akcija yra demokratiškas nepasitenkinimo reiškimas,
> reiškia atsakingas pareigūnas turėtų ateiti ir paaiškint nepatenkintiems
> žmonėms kas ir kaip.

Tikrai manai, kad atejus atsakingam pareigunui ir paaiskinus kas ir kaip, jo
kas nors klausysis?

> Beje jei vyko ikiteisminis tyrimas, o dabar byla teisme reiškia tie
> kaltinimai nebuvo tušti.

Jeigu aš vakar septyni, tay rytoj dviratis žalias. Tiek pat matau logikos ir
pasakyme "byla teisme reiškia tie kaltinimai nebuvo tušti".

> Beje pasakymas Venckienė debilė yra viena, o Furmanavičius pedofilas kuris
> tvirkino ir prievartavo mano mažametę dukrą yra kas kita.

Kodel tai yra "kas kita" ? Prašom - "debilė Venckienė tvirkino tavo dukra".
Tai jau pagrindas generaliniam prokurorui pradet pergyvent?

> Beje kodėl tu taip neperneši Venckienės? Tavo tėvukas su furmanavičium
> ladino ar ką?

Aš turiu savo nuomone. Ir kaip jinai elgiasi kaip teisėja man nepatinka -
toks elgesys IMHO tinkamas bobai. Su Furmanavicium teko susidurt tik viena
karta. Buvome ieskovais byloje, kurioje jis priem mums nepalanku nuosprendi,
kuri aukstesnes instancijos teismas panaikino. Bet man tai nepadaro jo
pedofilu ar korumpuotu..