Tema: Re: copy paste from TAF
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-30 13:41:18

>> Paaiskink, kam tada tas teismas?
>
> O kam prokuratūra?

Jos funkcijos surasytos prokuraturos istatyme.

> Visų pirma buvo skaundas, ne debilė, o tvirkino.

Nu tai ir ash skundziuos. Be to zmones sneka, kad ganetinai durnai elgiasi,
o po to eina bylu nagrinet.

>Jauti skirtumą?

Jauciu, kad man jokio skirtumo kas nagrines mano byla - durne ar pedofilas.

> Tikrai neturėtų būti taip, kad apylinkės skyrė 10  metų nelaisvės, o
> aukštesnės instancijos visiškai išteisino ir dar kompensaciją paskyrė.
> Tokių dalykų neturi būt. Nesugebi kvalifikuotai nagrinėt prduok tam kas
> sugeba.

Tankiai taip buna? Ir tai visada nekompetecijos klausimas? Beje, pas
Furmanaviciu tas rodiklis daug geresnis nei pas Venckiene. Bet cia turbut
irodymas, kad jis klane (varnas varnui akies nekerta), o Venckiene - ne?