Tema: Re: Apie picos kepima?
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-25 11:51:22
Pilnai sutinku su sita nuomone - Gorenje tik isvaizda yra gan simpatiska, o
siaip tai labai ne kokio lygio iranga. Mano atveju nebuvo pasirinkimo, nes
buto pardavejas pardavinejo nauja buta su jau nupirkta technika, pagal kuria
buvo padaryti virtuves baldai.Tai negi del technikos buvimo neturejau
pirkti, jei jis uz virtuves baldus + visa virtuves technika tepaprase + 5
klt?!
Jeigu reiektu paciam rinktis technika, tai apie Gorenje net nemastyciau. Tam
reikalui yra geru vokisku brandu.

P.S.Norit papasakosiu kokia skalbianke vis dar juzinu? Niekas is pazystamu
negali patiketi, kad pas mus vis dar puikiausiai veikia bene 92 metais
pirkta CANDY - Viatkos 16 motina :)