Tema: Re: Apie picos kepima?
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-24 12:13:54
Turbut pirma kart gyvenime gimtadieniui gavau dovanu tikrai man vertinga
daikta - Oliverio knyga "Mano Italija". Is ten ir receptukas iki skausmo
paprastas:

800 gr kvietiniu miltu (nieko jis ten neraso apie ju frakcija, todel ir as
nelabai suku galva kokius det, bet paskutiniu metu perku lenkiskus "maka
tortowa" o ju frakcija yra 405.
200 gr smulkiu manu kruopu arba velgi kvietiniu miltu (as dedu miltus,o su
manais dar nebandziau)
600-650 gr drungno vandens
1 nubrauktas saukstas smulkios juros druskos
14 gr dziovintu mieliu (dedu is akies, bet stengiuosi I didumo puse)
1 saukstas rudojo cukraus (gerai sueina ir baltas runkeliu cukrus)

I miltus sudedi visus ingredientus isksyrus vandeni, gerai permaisai. Tada
miltuose padarai duobute ir I ja po trupurti pilu vandeni, visa laika
saukstu maisydamas miltus, kad jie po truputi paimtu visa vandeni. Kai
supilamas visas vanduo, dar kiek laiko - kol nepavatgsta rankos pamaigau
tesla, kad prisigertu deguonies ir nebeliptu prie ranku. Padedu I koki inda
ir palieku siltai kilt. Anksciau dedavau I orkaite ir jungdavau teslos
kildinimo programa, bet pastebejau ,kad ir taip per 1 val puikiausiai pakyla
tesla.

Picos pagrinda isteplioju padaziuku, kuri tokiam kiekiui teslos (gaunasi
4-ios picos kaip parodyta nuotraukoje)gaminu stai taip:

Paimu 0.8 ltr indeli pomidoru be odeles savo sultyse, suplaku su blenderiu
arba sumaigau rankom (idomiau gaunasi). I keotuve ipilu slakeli aliejaus,
jame pakaitinu susmulkinta cesnaka.Kai cesnaks jau pradeda geltonuot, pilu
pomidiru mase ir maisydamas ja, duodu isgaruoti skysciui.Iki tol kol
pasidaro potirstis pomidoru padazas. Glaima ji siek tiek padruskint ir
pabarstyt rupiai maltais juodais pipirais .Atvesinu.

O veliau jau juom aptepu picos pagrinda ir ant jo kraunu norimus
ingredientus Pastebejau, kad verta pirkt nelietuviska mocarela suri, nes
gaunasi kardinaliai skaniau ir graziau!