Tema: Re: Apie picos kepima?
Autorius: NiTrOgEn
Data: 2009-11-24 22:35:15
pas mane 2cm storio ir 40cm skersmens, nors realiai pilnai pakaktu ir 1-1,5cm, tiesiog toks storio standartas buvo plokstes, tad paemiau. Tik patarciau matuoti skersmeni, nes as kazkiap is akies pasimatavau, tai vos vos dureles orkaites beuzsidaro :)
hm..su kaitinimu..realiai turetu ikaisti ir per kokias 30 min (o ant rimtesniu orkaiciu gal ir greiciau), bet tai kol as susiruosiu viska, tai praeina 40 min ir daugiau