Tema: Re: Apie picos kepima?
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-24 19:56:21
Parasiau sitiems pridurkams laiska, kad jau metai laiko kaip nesulaukiu
atvykstant ju meistro suremontuot mano orkaites dureliu vyriu. Ir kaip manai
koki atsakyma gavau?
Ogi stai :

  The mail system

<servisas@techsonas.lt>: maildir delivery failed: Dezute perpildyta.

Nesuprantu kaip  jie dar isgyvena ir kas perka Gorenje?