Tema: Re: Apie picos kepima?
Autorius: SMart
Data: 2009-11-24 22:41:43
Pato orkaitė pas mane įkaista per 8 min (apie 200 C) jei standartiniu
rėžimu ir per 5 min "pagreitintu" . O akmens storis dar pareikalauja
bereikalingo 20 min. kaitinimo. Man irgi atrodo, kad ~ 1 cm - per akis.
Aišku tada papylus vandens būtų pokš, bet pasisaugant galima ramiai
vartot.
Kadaise buvo pasirodę tupperware akmeniniai padėklais (ne akmuo ten,
bet kažkas panašaus) ir už visiškai totaliai netupervarinę kainą - 75
lt. Geras daiktas, mama turėjo, bet vandens užpylė ant bepradedančios
svilti vištos ir buvo pokšt .... Dabar tokių daiktų nikur nebematyt.

M.