Tema: Re: ka daryti su per saldziu obuoliu vynu
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-12 14:09:58
As net susipykau su vienu prietelium irodinedamas jam,kad jo ir mano turimi
"aerometrai" negali rodyti vyno stiprumo, o geriausiu atveju rodys tik
cukringuma. Po to pradejau skaityt instrukcija ir belieka tiket tuom kas
parasyta  melynoji skale rodo vyno stipruma, o geltonoji cukringuma
nealkoholiniame tirpale.