Tema: Re: ka daryti su per saldziu obuoliu vynu
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-11 13:19:03
Teisingas pastebejimas! Bet vat klausimas kur gaut teisingu kulturiniu
mieliu? Aisku , galima pirkt is medeja.lt , bet su tom mielem kazkas ne taip
yra - man jos savo struktura ir kvapu labai panasios i kepimo mieles ir ju
poveikis kazkoks atominis - procesas pradeda vykt tiesiog atomu skaidymosi
grandines principu ir greiciu,bet labai greit sustoja.
Bet jei vynas nesigavo ,tai galima pabandyt tokiu budu pataisyt, juo
labiau,kad tos mieles kainuoja apie 6 -8 lt .