Tema: Re: ka daryti su per saldziu obuoliu vynu
Autorius: heilandzack
Data: 2009-11-11 21:41:06
Povilas rašė:
> Teisingas pastebejimas! Bet vat klausimas kur gaut teisingu kulturiniu
> mieliu? Aisku , galima pirkt is medeja.lt , bet su tom mielem kazkas ne
> taip yra - man jos savo struktura ir kvapu labai panasios i kepimo
> mieles ir ju poveikis kazkoks atominis - procesas pradeda vykt tiesiog
> atomu skaidymosi grandines principu ir greiciu,bet labai greit sustoja.
> Bet jei vynas nesigavo ,tai galima pabandyt tokiu budu pataisyt, juo
> labiau,kad tos mieles kainuoja apie 6 -8 lt .

man ir taip buvo kai persaldinau. Vis bandžiau mielių įdėt, bet dieną
intensyviai paburbuliuoja ir nustoja, tada praskiedžiau ir įsivažiavo.
Man atrodo kiek praskiesk sultim ar vandeniu ir įdėk mielių, turėtų
isivažiuoti. Tik su pirktinėm vyno mielėm gausi stipresnį vyną iki
keliolikos  laipsnių. Su natūraliom kur ant obuolių būna, jei pasiseks
max 8 laipsnius gausi.