Tema: Re: Sviestas vs margarinas
Autorius: Anita
Data: 2009-01-22 08:46:42
omega 3 tikrai nepakenks. kaip ir kazkokie kiti Moelers zuvu taukai . kodel
tie, neklauskit,as anuos pirkau ,
man labai padejo ir rimtu atveju :)
nezinau, patikesi ar ne , gal ir juokingai skamba, bet as
pabandyciau ta visu keikiama zarnyno valyma atlikt. Zveryne ar kur ten.
blogiau nuo to nebus. o gal ir pageres.
arba blogiausiu atveju Denoxinal pagert. tik..  biski aplinkiniams gali
sunku but :) ir pats gali nepraeit kurso viso ;)
tada kazkaip savaime kiti skoniai atsiranda.bent jau man. nzn kodel