Tema: Re: Sviestas vs margarinas
Autorius: ALORA
Data: 2009-01-19 11:00:14
tai tada tau gal ne tiek mitybą reikia keisti (ypač sviestą į margariną:), o
DAUGIAU JUDĖTI. Taip susidaro daugiau "gerojo" (didelio tankio)
cholesterolio, nes iš esmės svarbiausias yra gerojo ir blogojo cholesterolio
santykis, o ne tik jo kiekiai. Aišku, apriboti daug cholesterolio turinčius
produktus irgi naudinga - riebią mėsą, riebius pieno produktus, galvijų
subproduktus. Bet sviesto tokiu atveju keisti margarinu nėra prasmės,
sakyčiau. Nu nebent tu jį kilogramais vartoji:)