Tema: Re: Sviestas vs margarinas
Autorius: CinCas
Data: 2009-01-19 21:39:50
cholesterolis yra gyvulines kilmes reikalas, del to valgant daug gyvunines
kilmes maisto naturalu, kad jo kiekis padideja.
kitas budas "gauti" cholesterolio yra valgyti riebu maista, nes riebalus
virshkina tulzhis, kurios didesne sudedamoji dalis yra tas pats
cholesterolis.
taigi jei keisi savo raciona mazhiau riebiais produktais kaip antai "liesa"
varshke, "liesas" pienas "liesas" majonezas ar "liesa" mesa tai problema
spresi tik dalinai. aishku nezhinia kiek rimta pas tave problema (jei ne
paslaptis, kokis cholesterolio kiekis? ) ir kokias "mieras" reikia priimti.
kas link daktaru patarimu, tai jie nera dietologai ir pas juos supratimas
apie mityba yra minimalus, o kartais ir tas minimumas buna klaidingas.