Tema: Re: Sviestas vs margarinas
Autorius: M20
Data: 2009-01-16 14:27:48
A del to iprocio ka nors tept ant duonos, tai emiau as ieskot visokiu
pakaitalu saldytuve. Pasirodo galima gi tept viska kas tepas :)
Pvz patepu vietoj svieto garstyciu plona sluoksniuka... I visai nieko :)
Arba galima krienu uzsidet "Sostines" is tokio mazo indeliuko su vysnava
etikete... Tai jei geriau patepi, labiau rupi ne kur sviestas, o kur nosine
:)