Tema: Re: Sviestas vs margarinas
Autorius: Svajoklis
Data: 2009-01-20 12:32:37
> Vienas musu bendras pazystamas MB bande kovot su cholesteroliu
> treniruotemis su samdytu treneriu.Svoris kazkiek tai nukrito,bet
> cholesterolis nenukrito,nors buvo naudojami ir visokie elicitinai ir
> kitoks brudas. Isvada?Ne ten ieskoma smegenu - siknoje ju nera!

na va....
o as vakar meginau ji su treniruokliu numushti - atrodo sudeginau ~200 kaloriju ir po to suvalgiau
sokolado gabaleli nuo treniruoklio nualintam organizmui atstatyti... :) Idomu - kiek tas gabalelis kaloriju
man atgal "grazino"? :)

> P.S.Nusipirk hepatil-m ir pagerk 2-3 menesius + dieta (kaip tik tam
> reikalui yra tinkama proga - Gavenios periodo pasnikas) + alkoholiui
> moratoriumas ir tada dar syk pasidaryk kepenu fermentu tyrima.

Po keliu men ziuresim ar to reikia. Kol kas meginam kitus metodus, juolab kad mano kepenys tikrai
nera atitinkalu skysciu "praskalautos" :), todel joms - maziausias itarimas is mano puses.

S.