Tema: Re: Sviestas vs margarinas
Autorius: Tomas
Data: 2009-01-16 10:37:34
Svajoklis rašė:

> "blogojo" cholesterolio per daug - atrodo taip sake :) Sake kad pamirsciau majoneza :), geltona suri ir
> sviesta - kaip minimum. Ir kad nuo sios dienos viska, kas skaniausia [t.y. kepta skrudinta vistu odele,
> ashtriai paruostus vistienos sparniukus.... - net seile nuvarvejo berasant :) ] kitiems atiduociau :)

"Blogą" cholesterolį galima iš organizmo išvaryt. Metodas paprastas -
užtikrinti sklandų virškinimo trakto darbą, tada jis nesikaups
organizme. O tam reikia vartoti daug balastinių (nesuvirškinamų)
medžiagų turinčius produktus. Pvz. vaisius (labai gerai tinka
elementarūs obuoliai), "prastų miltų" duonos produktus ("Rugelis" ir
pan.), kruopas (avižos - super) ir t.t.

Taigi tavo vietoj aš geriau valgyčiau truputį tikro sviesto, nei neaišku
iš ko pagaminto margarino. Truputis sūrio - nepakenks. Majonezo taip pat
galima rasti pagaminto rapsų ar alyvų aliejaus pagrindu. Žodžiu ne
viskas prarasta ;)

Geriau venk visokių kvietinių batonų ir bandelių, kurios "užklijuoja"
žarnyną ...