Tema: Re: Mano patyrimas
Autorius: Toxis
Data: 2012-01-16 17:41:17
komentarai:

"bat0nas"  wrote in message news:jeuifr$seh$1@trimpas.omnitel.net...
Keletas pastebėjimų būtų tokie:

- Baterija. Tai pirmas dalykas, kuris man kliūna. Kai dar supratau, kad pusė
visos energijos (gal net daugiau) nueina ekranui, pradedu stoti į padugnės
pusę dėl visų tų LED'ų.

velgi, jis tikrai neveiks kaip blackberis ar senos noshkos, bet uzh mano
sena legenda - dabar - 10valandu uptime, 64%, left - man tai stebuklas
(taip, shiandien nedaug skambuchiu turejau, bet ~valanda dirbo kaip mp3
playeris (toliau standartishkai - 15min/lietrytis/technologijos/meilas per
perekurus:)

- Dydis. Na čia kažkas jau tokio. Tikrai didelis. Viena ranka - vargiai ar
pavyksta operuoti. Tad jei kas bijot dydžio - tai yra ko bijoti. Su dviem
rankom operuoti - liuksiškai. Su viena - 80% OK, bet likę 20% (kai pvz
pirštu negali pasiekti kažko, arba ragelis kažkaip idiotiškai delne guli) -
disasteris.

heh, kolkas vienintele problema su $^%#^% lietrychio apsu, negana to, kad
mirshta periodishkai (tas pats su 15min ir technologijom, jauchiu nera
optimizacijos ICS), kai uzhsimeta reklama, jos ishjungimas pachiam, pachiam
deshiniajam kampe, kuria su tos pachios rankos nykshchiu niekaip
nepasiekiu:)

- OS'as - priekaištų neturiu. Viskas tuo pačiu ir extremaliai paprasta ir
stilinga ir funkcionalu. Perėjus nuo WM - nerandi prie ko prikibti.
IŠSKYRUS - kur mano multitaskingas?! Žinau.. iOS elgiasi taip pat (tą
pastebiu iPad'e). Bet pasigedau tikro multitaskingo, kaip WM'e. Kai
aplikacijas randi, kaip palikai ir jos nepuola kiekvieną kartą persiloadinti
ar užkrauti iš naujo turinį/puslapius. Tas pats ir su naršykle. Kai esi
pripratęs prie kokios Operos ir pereini į kitą tabą - akimirksniu matai
puslapį. Android naršyklė (or ir Safari) kito tabo puslapį krauna iš naujo.

hm, kadangi taip pat elgdavosi senasis androidas I akis tai nekrito, tiesa
chia tam reikalui yra 'save for offline browsing', kas yra uber awesome (kai
kur nors keliaudamas pasigauni kur nemokama wifi, gali prisisaugot tabu
offline readingui:)

- Toxiui patiko taskbar'as. O man jis nepatiko. Jame dešimtys programų ir
kažką susirasti tarp tų thumbsų - neįmanoma. Nebent paskutinę naudotą
aplikaciją. Tada intuityviai jos ieškai apačioje.

Hehe, visus nenorimus slaidus gali ish'swipe'int - t.y. kaip ir nenorimus
praneshimus taskbare

Tiek pradžiai.
Reikia dar kokią įmautę susirasti (tokių didelių būna? :)))). Mėgstu
nešiotis įmautėje.