Tema: Re: esu gausiam pasimetime - galaxy nexus
Autorius: Toxis
Data: 2012-01-10 22:56:05

"padugne"  wrote in message news:jei77k$d7m$38@trimpas.omnitel.net...

On Tue, 10 Jan 2012 22:15:17 +0200, Toxis wrote:

> transformeryje), o ir shiap jauchiu pasipils dzhiaugsmu neuzhilgo. Ish
> kitos puses, nenoriu nieko su touch vizais sensais, ir kitais baisiais
> skinais ir dar kiokiu carrier iq bonuso:)... o nexusas paskutinis
> vistiek kaipir nuosavas gugliaus, nemanau, kad sekanti androido
> iteracija bus N/A on galaxy nexus, del per skystu viduriu...
> Blyn...

Del proso gali nesijaudint, jo bus sociai bent kelis metus i prieki.
Greiciau jau sutrinsi ta plastikine galaxio skurele.

ash tiesiog po legendos turiu fobija lagams:) supratau, reishkia shito
nebebijom:)

CES manau jau issiseme, zumzungas ir manau HTC savo prezentaTSijas darys
MWC (vasario antra puse). O paciu telefonu turbut teks palaukt iki kokio
geguzio.

Esminis praradimas imho bus telefono kaina. Jurpe ji dabar apie 500eur,
vasario pradzioj zada 32Gb varianta, t.y. 16Gb turetu pigtelt, o po MWC
prezentaciju manau kainuos eiles 400eur.

tai vat shita irgi mislyjau - tik niekaip negaliu saves itikint ar pora
menesiu laukimo verta sutaupytu kokiu poros shimtu litu:)

dar buvau bishki ishsigandes batareikos, bet pasirodo chia LTE problema,
europiniai, 3g variantai tokiu bedu neturi...
blyn, jei nebuchiau shiandien pamaiges galechiau sau ramiai laukt
vasario/kovo, kol atpigs - dabargi.. na, zhiuresim, kas nugales - noras ar
sugebejimas tvardytis:)

dekui!

--
kthxbai.