Tema: Re: esu gausiam pasimetime - galaxy nexus
Autorius: Toxis
Data: 2012-01-15 14:21:57
? mane jis buvo pradejes gasdint, kai dar neprivazhiavus prie darbo jau buvo
suesti kokie 6/7% akumo (visa kelia skaitinejau technologijas per ju
appsa) - bet paskui pamaciau, kad jis tieisog turi mada teisingai rodyt
akumo % - o ne kaip htc, kai iki 50 jis krisdavo labai ilgai, po 50%
atrodydavo, kad kazhkas ishtrauke kamshti:)

"bat0nas"  wrote in message news:jesv2d$klv$1@trimpas.omnitel.net...

Į realų pasaulį, kuris laiko vos kelias valandas... :( Aš apie akumą.
Kažkoks džeukas... Kankinausi su HTC. Bet ten akumas man dvi paras
laikydavo.

"PxYra"  wrote in message news:jepsp5$3fn$1@trimpas.omnitel.net...

sveikas istrukes is HTC marketingo burtu i realu pasauly :D