Tema: Re: esu gausiam pasimetime - galaxy nexus
Autorius: padugne
Data: 2012-01-13 19:57:18
On Fri, 13 Jan 2012 18:37:30 +0200, Toxis wrote:

> mini review - po legendos jauciuosi kaip isejes is kaleimo, ar ilgai
> klaidziojes koridoriais pagaliau isejes I lauka.. net kviepuot
> lengviau:) Greitis pasakishkas! Dydis vakar dar buvo siek tiek keista,
> siandien jau beveik pilnai pripratau...

Reik manyt, gi pas ji bent 4x daugiau arklio jegu. Ir be HTC tiuningo.
Nors inete rasi kruva nelaimeliu kuriems vistiek lagina.

> Batareika - vakar - viskas ijungta ishskyrus be abejo bt - as ne
> idiotas:) - and I mean viskas - sinchronizacija, live walpaperiai,
> wireless'as - 7:00 ishtrauktas nuo laido apie 11pm teko klausyt muzikos
> ir zhaist world of goo, kad pilnai ishkraut (buvo ~20%, gal maziau) -
> pilnai iskraut pavyko tik per valanda:)
> Siandien bandau varianta - viskas off (ir internetas, kai nenaudoju) -
> klausiau muzikos ~45 min/valanda, browsinau ir skambinau normaliu ritmu
> -sia minute - discharging 56% left - uptime 11h 10 min :)

Kiek "display time"? Nes tai ir yra pagrindinis valgytojas. Jei nedaug
maigai tai net ir su visais internetais gali laikyt kad ir keleta dienu.

Kiek maciau xda forumuose, tai tenykste "display time" iki stipimo sukasi
apie 3-4 valandas. Kitaip tariant, jei kokioje nors pampoje staiga
prireiks kazka daug veikt, tai telefonas nuo pilnumo pastips po kokiu 4
valandu. Viskas zinoma depends nuo rodomo turinio.

> Specialiai pabandziau pakrapshtyt nagu po tavo veilo - absoliuciai jokio
> reakcijos - build quality - neturiu priekaishtu, legenda rankoj stovi

Tavo nagas palyginti su svarios kisenes turiniu ir seip "gyvenimu" yra
biski minkstas :)

Jei nuimi baterkes dangteli ir pasiziuri palei perimetra ten kur baigiasi
dazai - ar labai skiriasi spalva? As parduotuvej del tu apklijuotu
apsaugu negalejau pats nuimt ir pasiziuret.

> maloniau - toks jauchiasi tvirtesnis daiktas, bet kiek ziurejau youtube
> ciuvus bjaurojancius nexusus (aisku neatmetam galimybes, kad feikas:) -
> su raktu stiklas nesusibraizo, numete nuo laiptu (aisku kilimine danga)

Kodel gi, ten greiciausiai ne feikas. Gi ekrano stiklas ten nors ir ne
gorilla glass bet kazkoks su special coatingu. Ironiska, bet gerokai
kietesnis uz likusi korpusa.
Bet subraizomas, yra jau verkslenanciu. Tiesiog palygint su kokiu smelio
grudeliu rakto metalas yra labai minkstas.

> - jokios reakcijos tik atsidare...:) Vienu zhodzhiu shitas irgi neblogam
> lygyje..
>
> overall - nerealiai patenkintas!

Va, sitas yra svarbiausia - svarbu kad dziugintu :)

--
kthxbai.