Tema: Re: esu gausiam pasimetime - galaxy nexus
Autorius: Rimas
Data: 2012-01-16 12:59:49
16.01.2012 12:27, padugne rašė:
> o Android System yra
> visokie high level dalykai (sarasa kas itraukta gali pamatyt paspaudes
> ant "android system").

Mačiau, kad ten 1000 ir 1 aplikacija išvardinta

> Kas del kolegos, tai gal vertetu pasiziuret i WiFi konfiguracija? Ten
> nuejus i meniu ->  Advanced galima konfiguruot "sleep policy" beigi
> "network notification". Pirmas konfiguruoja WiFi tinklo miega, antras
> periodini tinklu skanavima.
> Tai be abejo kainuoja energijos ir turbut prisiskaiciuoja prie "Android
> OS". "Network notification" geriau isjungt, na o sleep policy bent jau as
> pastates on "only when plugged in".

Network notifokation - išjungta.

O antras (bųdėjimo politika :)) - Niekada. Pas mane lietuviškai viską
ten rašo (pereiti iš wifi i mobilų tinklą) - 1. Kai išsijungia ekranas,
2. Niekada, kai įjungta ir 3. Niekada.

Kažkaip idiotiškai skamba. Nu 1 suprantu - išsijungia ekranas,
išsijungia wifi. 3 - jei wifi įjungei - veiks visą laiką kol įjungsi.

o antras - veiks tik tada kai įkiši pakrovėją? Greičiausiai, kad veiks
visą laiką, jei bus laidas įkištas - jei nebus po kurio laiko off? Jei
taip - po kurio? Daugiau nustatymų nėra.