Tema: Re: esu gausiam pasimetime - galaxy nexus
Autorius: padugne
Data: 2012-01-16 11:40:28
On Mon, 16 Jan 2012 10:36:49 +0200, bat0nas wrote:

> Padariau FB aplikacijoje refresh interval - Never. Nežinau, ar tai turės
> kokios įtakos, bet pabandom.
> Šiaip baterijos stats programoje FB aplikacijos sąraše net ir nebuvo.

Tai gal viskas tiesiog nusedo po Android OS, jei tas FB ten kokius nors
varztelius sukiojo.

> Dėl Android OS baterijos naudojimo... pasiskaičiau, kad jei yra 30% -
> reiškia labai gerai. Tai reiškia, kad baterijos nenaudoja daugiau niekas

Ten seip yra 2 tokie dalykai kaip "keep awake" ir "cpu time". Pirmas
tiksi, kai kazkuris appsas draudzia telefonui uzmigti (taip vadinamas
"wakelock"), kitas kiek sisteminiai servisai visumoje "suvalge" CPU laiko.

> kitas. Jei Androis OS skaičius būtų mažas, reiškia kažkokios kitos
> aplikacijos procentas bus didelis. Nes tipo stock'inis android OS pats
> iš savęs nevalgo daug baterijos resursų. Arba valgo tiek, kiek valgo ir
> nieko čia nepadarysi.
>
> Žada, kad 4.0.3 bus geriau.

Pats stockinis androidas savaime tikrai nieko nevalgo. Kadangi turiu
keleta valdisku mobilkiu, tai dariau eksperimenta: paemiau Nexus S,
pakroviau, nuresetinau iki "fabrikines" busenos, idejau SIM kortele
(UMTS, neitin geras padengimas, kokie 60% signalo stiprumo), diseiblinau
duomenu perdavima ir padejau i stalciu.

Tai per para baterija krito apie 4-5% (telefonas buvo aktyvus tinkle).
Zodziu tokioje busenoje butu isgyvenes kokias 15-18 paru.

Tada padariau dar viena eksperimenta: imeciau keleta appsu, tame tarpe ir
toki "NetCounter". Ir vel padejau i stalciu. Ir pamaciau, kad energijos
suvartojimas paaugo daugiau nei dvigubai, nors statistikoje jokiu nauju
appsu neatsirado.
Kaltas buvo tas atrodytu nepiktybiskas netcounteris. Speju kad jis padla
periodiskai skanuodavo visus telefono tinklo adapterius ir rankojo
statistika (na tipo kazka panasaus i "ifconfig -a" kas keleta sekundziu).
Kas gerokai padidino "Android OS" energijos suvartojima. Na o pacio
Netcounterio niekur nesimate, matyt rezultatu apdorojimas buvo gerokai
"pigesnis" nei ju generavimas.

Seip as asmeniskai su ICS ant NexusS energijos suvartojimu neturiu jokiu
problemu. 4 mailboxai (3 is ju su PUSH vienas su POLL kas 15 min),
duomenys amzinai ijungti. Dar ten visokiu EBAY appsu kurios fone
periodiskai refreshina aukcionus ir pan. Jei nieko daug nedarau su ekranu
tai gyvena kokias 2 paras su atsarga.

Beje, kas link twitter ir facebook, tai teko skaitinet, kad ju appsai is
technines puses neblizga. Bent jau twitterio. Tampo nesveikus duomenu
kiekius ir seip keistokai elgiasi. Todel daug kas naudoja 3rd party
klientus.

_=_
_=_ Part 001 of 001 of file Screenshot_2012-01-16-10-21-25.png
_=_