Tema: Re: esu gausiam pasimetime - galaxy nexus
Autorius: padugne
Data: 2012-01-16 13:09:50
On Mon, 16 Jan 2012 12:59:48 +0200, Rimas wrote:

> Mačiau, kad ten 1000 ir 1 aplikacija išvardinta

Tai vat visos jos ten ir susumuotos.

> O antras (bųdėjimo politika :)) - Niekada. Pas mane lietuviškai viską
> ten rašo (pereiti iš wifi i mobilų tinklą) - 1. Kai išsijungia ekranas,
> 2. Niekada, kai įjungta ir 3. Niekada.
>
> Kažkaip idiotiškai skamba. Nu 1 suprantu - išsijungia ekranas,
> išsijungia wifi. 3 - jei wifi įjungei - veiks visą laiką kol įjungsi.
>
> o antras - veiks tik tada kai įkiši pakrovėją? Greičiausiai, kad veiks
> visą laiką, jei bus laidas įkištas - jei nebus po kurio laiko off? Jei
> taip - po kurio? Daugiau nustatymų nėra.

Ideja tame, kad jei sakai "niekada", tai WiFi kol ijungtas niekada
nemiega. Tai kainuoja energijos, nes WiFi chipas net ir nesiusdamas
duomenu dalyvauja tinkle, o jei pameta accesspointa tai periodiskai jo
iesko.

Jei ijungi tik veikiant ekranui, tai visi foniniai dalykai (emailas etc)
isjungus ekrana vyks per GPRS/UMTS. Gali kainuot traffico.

Na ir sekantis punktas - kompromisas. Jei kabini ant laido, tai energijos
trukumo nera, Wifi gali dirbt visa laika. Atjungus nuo laido dirbs taip
pat kaip ir "tik veikiant ekranui".

--
kthxbai.