Tema: Re: esu gausiam pasimetime - galaxy nexus
Autorius: padugne
Data: 2012-01-10 23:04:46
On Tue, 10 Jan 2012 22:56:08 +0200, Toxis wrote:

> tai vat shita irgi mislyjau - tik niekaip negaliu saves itikint ar pora
> menesiu laukimo verta sutaupytu kokiu poros shimtu litu:)
>
> dar buvau bishki ishsigandes batareikos, bet pasirodo chia LTE problema,
> europiniai, 3g variantai tokiu bedu neturi... blyn, jei nebuchiau
> shiandien pamaiges galechiau sau ramiai laukt vasario/kovo, kol atpigs -
> dabargi.. na, zhiuresim, kas nugales - noras ar sugebejimas tvardytis:)

Tai pirk jei visa kita patinka. Mane tai labiausiai stabdo tas jo
plastikas ir amoledas, seip irgi jau buciau nusipirkes.

O dabar dar pasirode Xperia S, tai isvis kazkaip prapuole noras, man jo
hardwaras per visus galus geriau. Tikiuosi tik kad Sony prates SE pradeta
minimalaus UI bastardaizingo strategija.

Del batarkes, tai XDA yra kruva 3G varianto testu ivairiais rezimais,
pavartyk temas.

--
kthxbai.