Tema: Re: Mano patyrimas
Autorius: padugne
Data: 2012-01-15 18:52:18
On Sun, 15 Jan 2012 14:57:30 +0200, bat0nas wrote:

> - Dizainas - SEXY! Turiu pripažinti, kad pirkau tik pagal nuotraukas ir
> labai bijojau, kad bus plastmasenkė. Tačiau gavau laaabai gerą korpusą.
> Niekas nebraška, plonas, daiktas atrodo gan solidus. Ar nesitrins dažai
> - atskiras klausimas.

Lauksim (nepagalvok kad linkiu blogo :)) pirmo dribtelejimo ne ant
kilimo. Man labai idomu kas po tais dazais.

> - OS'as - priekaištų neturiu. Viskas tuo pačiu ir extremaliai paprasta
> ir stilinga ir funkcionalu. Perėjus nuo WM - nerandi prie ko prikibti.
> IŠSKYRUS - kur mano multitaskingas?! Žinau.. iOS elgiasi taip pat (tą
> pastebiu iPad'e). Bet pasigedau tikro multitaskingo, kaip WM'e. Kai

Tikras multitaskingas yra, zmones net prisiinstaliuoja visokiu task
killeriu :) Laimei protingiau padarytas nei WM'e.
Bendra principa galeciau paaiskint, tik tiek kad daug pasakot ir viskas
gana techniska.

> aplikacijas randi, kaip palikai ir jos nepuola kiekvieną kartą
> persiloadinti ar užkrauti iš naujo turinį/puslapius. Tas pats ir su

Gerai padarytas applikacijas ir androide randi ten kur palikai. Jei tai
zinoma prasminga.

> naršykle. Kai esi pripratęs prie kokios Operos ir pereini į kitą tabą -
> akimirksniu matai puslapį. Android naršyklė (or ir Safari) kito tabo
> puslapį krauna iš naujo.

Tai kad ne, nekrauna. T.y. nevisada krauna. Cia seip nelabai susije su
multitaskingu, lygiai tas pats kartkartem nutinka su fone gulinciais
tab'ais. Tiesiog brauzeris by default ganetinai konservatyviai ziuri i
puslapiu "expirinima" ir pernelyg greit sugalvoja, kad reik pakraut is
naujo.

Jei ka, yra gi ir po androidu abi operos beigi firefox'as.

> - Toxiui patiko taskbar'as. O man jis nepatiko. Jame dešimtys programų
> ir kažką susirasti tarp tų thumbsų - neįmanoma. Nebent paskutinę naudotą
> aplikaciją. Tada intuityviai jos ieškai apačioje.

Tai jis tam ir skirtas - kad susirast paskutines X naudotu appsu.

--
kthxbai.