Tema: Re: Android lameris - 2 klase
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-06 13:42:58
Tai jei ir siulo du variantus - gauti i pasto accounta outlukini task'a arba
nuoroda emeilu i vidini intraneneta. Kol buvau su Symbinais - problemos
nebuvo, viskas graziai veike. O Androidas tokio savokos kaip task'ai nelabai
supranta.

"unce"  wrote in message news:j44dce$jsi$1@trimpas.omnitel.net...

tokia kontora tikrai tures sprendima ir politika del mobilaus pasto,
uzklausk supporto. ar tau vidinio accounto neduoda? ir dar gali buti
apribojimai del telefonu modeliu.