Tema: Re: Android lameris - 2 klase
Autorius: Saulius
Data: 2011-09-05 17:26:08
On 2011.09.05 16:58, Linas Petkevičius wrote:
> Problema, kad kontora tikrai labai rimta - virs 20.000 darbuotoju pie 40
> saliu. Esu pas juos laisvai samdomas - atlieku tam tikras uzduotis. Jas
> galiu gauti dviem budais - emeilu arba kaip outlook'o taska su linku į
> vidine projektu valdymo sistema. Atlikes taska arba ji pazymiu completed
> su automatiniu pranesimu apie atlikima (pats paprasciausias budas man)
> arba einu i intraneta ir tai padarau jau ten, spausdamas linka ant
> laisko. Pas mane paprastas outlook'as, su elementariu accountu interdatoje.

   Aha, vadinasi į Interdata'os e-mail'ą gauni specialaus formato
laišką. Kurį outlook'as supranta kaip task'ą, kuris padedamas į lokalų
outlook kalendorių.
   Tada siūlyčiau pabandyti panašų "task'ą" gauti į gmail'ą (o ne
Interdatą). Gal jis irgi tai suprastų kaip task'ą, kurį įdėtų į gmail
kalendorių.

   Arba kad ir tas pats
http://www.nitrodesk.com/dk_touchdownFeatures.aspx . Paskutinis punktas
"Tasks -> Create From Email". Gal irgi sugebėtų tavo pašto dėžutėje
esantį Outlook'o task'ą suinterpretuoti kaip task'ą.
   Jį gali irgi iš Market'o mėnesio pasibandymui parsipūsti.

   Saulius