Tema: Re: Android lameris - 2 klase
Autorius: Aladdin
Data: 2011-09-05 12:10:34
On 2011.09.05 10:09, Linas Petkevičius wrote:

> Su ankstesne partija klausimu jau kaip ir aiskumas yra. Bet kuo daugiau i miska....
>
> Telefonas - Samsung Galaxy S2, jei ka keicia - aplinka Go Launcher.

Kaip nekeicia, busi pats kruciausias lietuvos kaime:)

> [...]
> gavimu. Is Nokia telefonu nepavyksta nei gaut nei issiust. Keista, kad nei ash nei kita puse, kai
> bandoma siusti vizitine kortele negauna net kokio isdergto pranesimo. SMS neateina ir tiek ziniu.
> Kai siunciami paprasti SMS - viskas ore. I iPhone issiust galiu, taciau kai gaunu - neatsidaro.
> Sukitais modeliais isvis bardakas - arba negaunu, arba negauna kita puse. Dar pastebejau viena
> niuansa - kai nueinu i zinute, kuria siunciau prikabinta vizitke vcf formatu, pats telefonas
> nesupranta, kas ten per attachment'as ir nesugeba jo atidaryti. Kaip tai taisosi?

Cia reiktu labiau pasiaiskinti, nuo ko tas siuntimas priklauso. Kolega turi HTC desire bites tinkle,
bande siusti man vizitkes i iphone ir i nokia, i nei viena neatejo. Manau jei telefonas to reikalo
nepalaikytu, ateitu kringeliu kratinys, dabar itariu bites tinklas ta reikala gali gesinti.

> 2. Navigacija. Pilnai tenkino Nokios OVI. Reikalavimai - Lietuva, Lenkija, Vokietja, Ispanija, UK.
> Offline zemelapiai, daugmaz adekvatus su suzymetais radarais. Kuri rinktis? Nes kainos kaip ir
> nemazos, o is bandomojo laikotarpio - kokia nauda, kol nepasitikrinai lauko salygomis.

Pasiziurek iGo, Tom Tom, Sygic berods. Labai paieskojes ir lauztu atrasi, kad pabandyti ar gerai
veikia, jei tenkins, galesi nusipirkti.

> 3. Susijes su antru klausimu. Sakykim naudoju kaip navigacija. Kaip padaryti, kad telefonas,
> veikdamas ant pakrovejo butu visada ijungtas ir negesintu ekrano? Galima aisku tam kartui
> uzsistatyti koki ilga timeout'a, bet kazkaip per galini iejima gaunasi... OS neturi tokio punkto,
> nes kazkaip nepavyko rasti? Ar tai aparatinis dalykas?

Kaip jau kai kas minejo, cia programos opciju problema. Reikia surasti ir nustatyti, kad nesigesintu
ir bus tau laime.

> 4. Sinchronizacija. Del outlooko task'u kiek issiaiskinau didelis hemorojus - velesniam laikui.
> Kalendorius iskreiptu budu per google kalendoriu pasileido. Ar as nerandu kazko elememtaraus?
> Standartinis softas "Kies" dirba tik per USB arba Wi-Fi. Todel ir klausimas - ar yra galimybe
> sinchronizuoti kontaktus, kad ir su trecios salies softu, naudojantis bluetooth?

Nezinau kaip Kies, bet pvz. HTC atveju instaliuojasi softas, konfiguruojasi ir telefonas kuo
puikiausiai su outlook'u synkinasi. O tai labai didele problema sakysim parejus namo telefona prie
laido prijungti? Jei jau laudu nemegsti - junk prie wifi. Na gal ir yra treciu saliu softas, bet cia
jau paieskoti reiktu.