Tema: Re: Android lameris - 2 klase
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-05 11:22:33
Bet kiek suprantu task'u irgi nepalaiko. Su kontaktais ir kalendoriumi bedos
kaip ir nera - liko task'ai tiktai.

"Karolis Polikša"  wrote in message news:j4206b$ev6$1@trimpas.omnitel.net...

Tai tau nebutina naudot gmail maip pasto kliento. Naudok kaip accounta
sincronizaijai tik kontaktu ir kalendoriaus, imk linka ir nagrinekis :)
http://www.mydigitallife.info/sync-gmail-contacts-and-outlook-2007-or-2010-with-go-contact-sync-mod/