Tema: Re: Android lameris - 2 klase
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-05 15:39:15

"Saulius"  wrote in message news:j42aqg$uej$1@trimpas.omnitel.net...

> Spėju, kad reiktų ieškot googlėje kažką panašaus į Android+vcf
> synchronizing ar panašiai.

Labai sunku sinchronizuoti, kai tas vcf iki taves neateina.

>iGO, kurios "oficialiai mokamos" nėra. Bet nesunkiai gaunama 4pda.ru ir
>panašiuose resursuose.

Siunciuos sita, dekui.

>Nežinau, ar Galaxy2 jau sutvarkė GPS, bet ant manojo pirmojo, tai vienas iš
>nedaugelio liūdinančių dalykų.

Pabandziau ant google maps. Bent jai Vilniuj rodo tiksliai.

>Bet man asmeniškai jo neprireikia, nes įjungus bet kurią iš šių navigacijų
>(Aura ar iGo ar Google maps), ekranas nebesigesina.

Dekui, klausimas atkrenta.

>Rekomenduoju MyPhoneExploer. Nemokamai nusipūti iš Market'o, instaliuojiesi
>į Windows'us ir turi padorią telefonoi tvarkyklę. Ten yra ir kažkokios
>sinchronizacijos su Oytgliukais ir Lotus'ais, bet aš jų nenaudoju. Nes pas
>mane sinchronizuojasi tiesiai su pašto serveriu. Tam yra kitų aplikacijų.
>Kurias jeigu domina, galiu pavardinti - būsi sinchronizuotas net nuo kompo
>atsitraukęs.

Buciau dekingas. Kaip ir minejau, domina vieno clicko sinchronizavimo
sprendimas su outluko kontaktais, kalendoriumi ir task'ais. Galima ir
mokama.