Tema: Re: Android lameris - 2 klase
Autorius: Saulius
Data: 2011-09-05 14:12:16
On 2011.09.05 10:09, Linas Petkevičius wrote:
> [...]
> mistiniu budu - tas pats ir su gavimu. Is Nokia telefonu nepavyksta nei
> gaut nei issiust. Keista, kad nei ash nei kita puse, kai bandoma siusti
> vizitine kortele negauna net kokio isdergto pranesimo. SMS neateina ir
> tiek ziniu. Kai siunciami paprasti SMS - viskas ore. I iPhone issiust
> galiu, taciau kai gaunu - neatsidaro. Sukitais modeliais isvis bardakas
> - arba negaunu, arba negauna kita puse. Dar pastebejau viena niuansa -
> kai nueinu i zinute, kuria siunciau prikabinta vizitke vcf formatu, pats
> telefonas nesupranta, kas ten per attachment'as ir nesugeba jo

   Spėju, kad reiktų ieškot googlėje kažką panašaus į Android+vcf
synchronizing ar panašiai.

> 2. Navigacija. Pilnai tenkino Nokios OVI. Reikalavimai - Lietuva,
> Lenkija, Vokietja, Ispanija, UK. Offline zemelapiai, daugmaz adekvatus
> su suzymetais radarais. Kuri rinktis? Nes kainos kaip ir nemazos, o is
> bandomojo laikotarpio - kokia nauda, kol nepasitikrinai lauko salygomis.

   Iš principo yra dvi:

1. Sygic Aura - graži, bet su senesniais žemėlapiais. Gali parsipūsti
demo versiją iš Market'o ir 30 dienų pasibandyti. Paskui, jei patiks,
nusipirksi.

2. iGO, kurios "oficialiai mokamos" nėra. Bet nesunkiai gaunama 4pda.ru
ir panašiuose resursuose.

   Mano įspūdžiai buvo, kad būtent ant Galaxy (pas mane pirmasis, o ne
antrasis) Sygic'as miestuose grybaudavo. Galaxy's turi šūdiną GPS
daviklį, ko pasekoje nepataikydavo į tinkamą gatvę.
   iGo lygtais geriau. Bet deja neveikė per išorinį bluetooth GPS'ą.
Tokį turiu iš Nokijos laikų, ir galvojau pasibandyti gal padoriau veiks.
Bet taip ir nepabandžiau.

   Nežinau, ar Galaxy2 jau sutvarkė GPS, bet ant manojo pirmojo, tai
vienas iš nedaugelio liūdinančių dalykų.

> 3. Susijes su antru klausimu. Sakykim naudoju kaip navigacija. Kaip
> padaryti, kad telefonas, veikdamas ant pakrovejo butu visada ijungtas ir
> negesintu ekrano? Galima aisku tam kartui uzsistatyti koki ilga
> timeout'a, bet kazkaip per galini iejima gaunasi... OS neturi tokio
> punkto, nes kazkaip nepavyko rasti? Ar tai aparatinis dalykas?

   Viskas easy padaroma SwitchPro widget'u. Jį nemokamai (ar už kelis
$$$ - nepamenu) instaliuojiesi ir gaunu daug įvairių patogių mygtukų.
Kurių tarpe yra ir tas "negesinantis" ekrano.

   Bet man asmeniškai jo neprireikia, nes įjungus bet kurią iš šių
navigacijų (Aura ar iGo ar Google maps), ekranas nebesigesina.

> 4. Sinchronizacija. Del outlooko task'u kiek issiaiskinau didelis
> hemorojus - velesniam laikui. Kalendorius iskreiptu budu per google
> kalendoriu pasileido. Ar as nerandu kazko elememtaraus? Standartinis
> softas "Kies" dirba tik per USB arba Wi-Fi. Todel ir klausimas - ar yra
> galimybe sinchronizuoti kontaktus, kad ir su trecios salies softu,
> naudojantis bluetooth?

   Rekomenduoju MyPhoneExploer. Nemokamai nusipūti iš Market'o,
instaliuojiesi į Windows'us ir turi padorią telefonoi tvarkyklę. Ten yra
ir kažkokios sinchronizacijos su Oytgliukais ir Lotus'ais, bet aš jų
nenaudoju. Nes pas mane sinchronizuojasi tiesiai su pašto serveriu. Tam
yra kitų aplikacijų. Kurias jeigu domina, galiu pavardinti - būsi
sinchronizuotas net nuo kompo atsitraukęs.

   Beje, MyPhoneExploer moka ir per WiFi sinchronizuotis.

   Iki,
   Saulius
--

Buy a Pentium III so you can reboot faster.