Tema: Re: Android lameris - 2 klase
Autorius: Saulius
Data: 2011-09-05 16:46:43
On 2011.09.05 15:39, Linas Petkevičius wrote:

> Labai sunku sinchronizuoti, kai tas vcf iki taves neateina.

   Aha, atsiminiau. Man buvo net bjauriau. Po VCF atsiuntimo,
"užsiciklindavo" telefonas, ir tą SMS man kartodavo kas valandą ar
panašiai. Kol neperkraudavau telefo, tol jis man ir eidavo. Tiksliau,
teko ne tik perkrauti, bet ir SIM kortelę į normalią Nokią įsikišti, kad
tą nesamonę "išjungti". Bendravimas su Omnitel, nieko nepadėjo. O ir
tikriausiai ne jų bėda, nes išklotinėje mačiau vieną SMS (patį pirmąjį).
   Kadangi daugiau tokių man nesiunčia, tai kažkaip ir užmiršau šią
problemą. Teks tau kokiam nors techniniame forume ieškotis sprendimo...

> Buciau dekingas. Kaip ir minejau, domina vieno clicko sinchronizavimo
> sprendimas su outluko kontaktais, kalendoriumi ir task'ais. Galima ir
> mokama.

   Pasiunčiau kitame atsakyme. Hint'as tame, kad Exchange turi turėti
kažkokį tai pushmail servisą. Galima pasitarti su kitais kolegom, kurie
jį naudoja. Pas mus ant Lotus Notes tai vadinama Lotus traveler. Kuris
veikia būtent kažkokio tai Exchange active sync protokolu. Ir Touchdown
exchange klientas tada mane labai tenkina.

   Siūlyčiau pasikalbėti su tos kompanijos (kuri tau Exchange paslaugą
tiekia) adminais. Tikriausiai, jie turės ką pasiūlyti (jei rimta kontora).

   Saulius