Tema: Re: Android lameris - 2 klase
Autorius: Saulius
Data: 2011-09-05 16:38:27
On 2011.09.05 15:23, unce wrote:
> Gal gali pvz kur Aura grybavo? Man buvo vienintelis kartas, kai Romoje
> nerado gatveles, kuri is tikruju buvo tiesiog laiptai iki toliau esancio
> namo.

   Buvau Lenkijos Eblange (miestelis netoli Gdansko). Miestelis "Plungės
lygio". Aura rodė, kad vis esu prie viešbučio, kol iš pačio miestelio
pagal kelių rodykles neišvažiavau. Kokio "x" man navigacija, kuri veikia
tik užmiestyje?

   Vilniuje, kur tarpai tarp kelių kiek didesni lygtais veikė padoriai.
Kaip jau ir sakiau, kaltinu GPS davikli. Kuris "apsirinka" keliolika
metrų, ir navigacija rodo, kad esu kitame (gretimame) kelyje, negu iš
tiesų. Tai labai gerai pastebima, kai pravažiuojama kokia nors
"smailesnė" sankryža. "Mašina" varo keliu, staiga atsiranda kitame,
pravažiavus sankryžą vėl grįžta į seną.

   Saulius