Tema: Re: Android lameris - 2 klase
Autorius: golfietis
Data: 2011-09-05 12:43:47
Dėl navigacijos - man bent jau geriausiai veikia Sygic aura. DE, FR, NL,
bandžiau, naviguoja tikrai korektiškai, ko nevisada buvo su Igo.

Dėl sinchronizavimo - yra toks wifi manager
(https://market.android.com/details?id=org.kman.WifiManager), visai nebloga
programėlė komunikavimui su telefonu per wifi...

golfietis

"Linas Petkevičius"  wrote in message

"Aladdin"  wrote in message news:j423ma$jqq$1@trimpas.omnitel.net...

>Kaip nekeicia, busi pats kruciausias lietuvos kaime:)

Nu turint galvoje, kad pas mane kaime septyni namai, ish kuriu - penki
gyvenami ir tik vienas su internetu - tai visiskai imanoma.

>Pasiziurek iGo, Tom Tom, Sygic berods. Labai paieskojes ir lauztu atrasi,
>kad pabandyti ar gerai veikia, jei tenkins, galesi nusipirkti.

OK, ziuresiu. Dekui.

>Nezinau kaip Kies, bet pvz. HTC atveju instaliuojasi softas, konfiguruojasi
>ir telefonas kuo puikiausiai su outlook'u synkinasi.

HTC buvo ta pati problema - task'ai pamirsti kazkodel.