Tema: Re: GSM/Omnio tarifai patarkite
Autorius: 70005
Data: 2011-01-06 20:13:01
"Ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote in message
news:ifubd9$mes$1@trimpas.omnitel.net...
> Daug prirašiau, bet reziume - visur tas pats šūdas. Reik žiūrėt tik pagal
> savo poreikius ir nepist kitiem proto.

Yra tiesos, bet tiesa ir tai, kad pas omnį vistiek brangiausia:) Lyginau,
lyginau, bet neseniai baigėsi sutartis pas juos ir išėjau pas T2. Palygink
kad ir planą "100+100+100", kurį siūlo visi 3 operatoriai: pas T2 jis
kainuoja 10 Lt, pas Bitę 15, pas Omnį 18. Už tą patį:) Tiesa, bandė
sulaikyti nuo išėjimo siūlydami šį planą už 12 Lt, bet jau buvo per vėlu.

Nuėjus persirašyt numerio pas omnį dar teko valandą atstovėt eilėj (kaip 80%
atvejų pas juos): stovėjo apie 10 žmonių, o salono berniukas lyg specialiai
šokinėjo aplink vieną pagyvenusią porą, pasakodamas ir siūlydamas jiems tai,
ko jie neprašė ("o gal aš jums ir kontaktus į naują aparatą perkopijuosiu?
Sakot, sūnus savaitgalį padarys? Tai gal vistiek perkopijuosiu, va, jau
pradėjau" ir t.t.).