Tema: Re: GSM/Omnio tarifai patarkite
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-01-05 10:01:31
Ką Direktoriui daryti gal paliekam jam pačiam spręsti, jei kalbi apie
biudžetinį Direktorių tai gal ir taip, jei kalbam apie vidutinės arba mažos
UAB Direktorių tai žinok visokių darbų pasitaiko.
Pasiskaitinėk ką žmonės rašo, man prabuvus Omnio klientu ilgą laiką susidarė
nuomonė, kad tai sukčių kontora.