Tema: Re: GSM/Omnio tarifai patarkite
Autorius: Korke
Data: 2011-01-05 10:26:09
Nepykite pons direktoriau, bet cia as palaikyciau yoyo. Gerai, sutinku, kai
kur tebunie ir dirikas skaiciuoja pats kai kur, bet as kaip ir yoyo
pasakyciau, kad elgiesi kaip 90% useriu sedejusiu omnyje, nifiga
nesidomejusiu jo paslaugu pletra ir ju kainu kaita ir kai konkurentai
pasiule pigiau, iskart ne nepareikalaves is esamo operatoriaus _tokiu paciu
pakeitimu ar tos pacios kainos uz turimas paslaugas kurias konkurentai
siulomo pigiau, taikymo ir tau_, puoli ten aklai ir pradedi plyshauti "vaje
kaip sumazejo kaina, vaje turi "viska" ta pati uz pigiau nu ir px, kad kai
kur kokIbe slubuoja. Aisku neatmeskim, kad tu tiesiog "neatitikai" ju
kalibro reikalavimo, kad kazka tau duot pigiau, tada pasirinkimo kito ir
ner.

tiesiog skirtingos imones skirtinga strategija, t2 varguoliai, aktyviai pese
klientus is kitu siulymais, omnis bande taip sakant "nejudint shudo, kad
nepradetu smirdet t.y. kol klientas pats nepradeda judet, ziuret ar jis cia
ne per brangiai kalba, tol nieko jam ir nebando siulyt. Nes o kam, prasides
judejimas reiks dirbt pradet kad islaikyt, ziurek pajamas is jo susimazinsi,
o paslaugu turesi dar daugiau teikt. Gal isvis is auksciau visiems
salonininkams ir pan duoti nurodymai ka gali pasiulyti ir jie patys mato,
kad salia esanti kontora siulo geresni plana, bet jis gali vykdyti tik
vadovybes isakymus.

kas link aparatu kainu tai cia truba konkreti, bandau speti irgi strategija,
kad reklamose galima butu rasineti 2500Lt-3500Lt nOlaida. O tipiniam
runkeliui sis zodis kaip opiumas. Kazkuris ten prekybtinklis gera suki
sugalvojes buvo - "ziurekit ne nuolaidas, o kainas !"